X

قیمت یخچال ویترینی قصابی مدرن (یخچال گوشت)

09128654181 (ساعت تماس 8 صبح تا 9 عصر با پاسخگویی کارشناس فروش خانم ابوالفتحی)
یخچال قصابی مدرن

ونوس برودت تولید کننده ی انواع یخچال قصابی مدرن می باشد. شما می توانید به صورت اینترنتی یخچال قصابی مد نظر خود را سفارش دهید، و در کوتاه ترین زمان در باربری شهر خود تحویل بگیرید.

کارخانه یخچال سازی ونوس برودت
کارخانه یخچال سازی ونوس برودت

یخچال قصابی به عنوان یکی از تجهیزاتی سرمایشی می باشد، که حتماً برای این که بتوانید از فاسد شدن فرآورده های پروتئینی مختلف جلوگیری کنید، باید از آن استفاده کنید. جنس بدنه ی یخچال ویترینی قصابی استنلس استیل می باشد. محیط داخل یخچال صنعتی قصابی را باید در فواصل زمانی مشخص برای این که بتوانید از ایجاد آلودگی در محیط داخلی یخچال گوشت جلوگیری شود. ونوس برودت یکی از تولیدکنندگان یخچال قصابی مدرن در سراسر کشور می باشد. یخچال های تولید شده ی توسط این مجموعه در ابعاد و اندازه های دلخواه مشتری در دو مدل به صورت ایستاده و جزیره طراحی خواهد شد.

یخچال قصابی ایستاده

موتورهای به کار گرفته شده برای تولید این نوع از یخچال های مدرن باید به قدری قدرتمند باشند، تا بتوانید به سرعت دمای داخل یخچال را به حد نرمال برساند، تا از خراب شدن گوشت ها جلوگیری کند. موتور این یخچال نسبت به یخچال سوپرمارکت و یخچال لبنیاتی قدرت بیشتری دارد. هم چنین در صورتی که بخواهید این نوع از یخچال ها را به صورت لاشه آویز طراحی می کنند. زمانی که دارای لاشه آویز هستند، به راحتی می توانید تکه ی بزرگ گوشت را به راحتی از لاشه آویزها آویزان کنید.

بهترین مارک یخچال قصابی

انواع یخچال قصابی مدرن

لیست قیمت یخچال قصابی

مشخصات فنی یخچال جزیره ای شیشه خم

عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
موتور سرخود و مرکزی
نوع موتور سرخود و مرکزی
جنس شیشه سکوریت نشکن
نورپردازی LED
کاور شب برای حفظ برودت و انرژی دارد
ابعاد طبق سفارش مشتری

یخچال قصابی مدرن

مشخصات فنی یخچال ایستاده قصابی

جنس بدنه استیل
نورپرداری LED
آویز لاشه دارد
جنس شیشه سکوریت (نشکن)
ابعاد 200*79*240 سانتی متر

یخچال قصابی مدرن

بهترین مارک یخچال قصابی

دمای یخچال قصابی استیل باید به گونه ای باشد، که بتواند دما را به صورت نرمال نگه دارد، چون اگر در محیط داخلی یخچال از فن استفاده شود، باعث می شود، تا گوشت ها خشک و سیاه شود. دمای نرمال در این یخچال 2+ تا 4+ درجه ی سانتی گراد می باشد. جنس بدنه ی این یخچال از نوع استیل می باشد، و همین موضوع باعث می شود، تا در برابر زنگ زدگی و رطوبت مقاومت بسیار زیادی داشته باشد. در صورت سفارش مشتریان می توان بخش پایینی یخچال را به صورت انبار دار طراحی و تولید می کنند، و شما می توانید از این بخش برای نگهداری از محصولات مختلف گوشتی و... استفاده کنید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید